wtorek, 23 listopada 2010

Biurowe inspiracje



Cztery niesamowite biura i cztery inspiracje- bardzo mi potrzebne właśnie teraz, kiedy jestem na etapie przemalowywania swojego domowego miejsca pracy z fioletu na biało. Najbardziej podoba mi się pierwsze biuro, które swoją oryginalnością przebija wszystko co do tej pory widziałam. Ciekawe faktury, kolory , kształty. Z pozoru rzeczy niepasujące do siebie tam odnalazły swoje miejsce . Dodatkowo ceglane ściany, belki stropowe z przetartą farbą dodają temu wnętrzu niesamowitego charakteru. nie mogłabym pominąć odnowionych starych- nowych mebli na styl jaki mi bardzo odpowiada ,czyli stara rama + tkanina w oryginalny wzór.Jednym słowem CUDO! 
Fotki drugiego biura są bardziej stonowane i eleganckie. Taki charakter wnętrz również mi odpowiada. Dwa pozostałe miejsca pracy są surowe w wyglądzie ,ale niepozbawione artystycznego tchnienia. Bez względu na styl, zawsze można pożyczyć jakiś pomysł dla siebie.                                                                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz