poniedziałek, 28 lutego 2011

Poniedziałkowy news






















Witam wszystkich po weekendzie - mam nadzieję,że był udany. Ja od kilku dni noszę się z jedną myślą ,która nie daje mi spokoju i ilekroć o niej sobie przypomnę ściska mnie w brzuchu ze stresu. Ale z drugiej strony bardzo się cieszę ,że mi się udało i że nie mam czego się obawiać - przecież może być tylko lepiej. Powiało odrobiną tajemnicy ... no dobrze powiem Wam - jutro ... włączcie..."Dzień Dobry TVN"  ok. 10 rano, a ja zapukam do Was od drugiej strony:)) Będę opowiadała o swoim kobiecym biznesie. O tym skąd się wziął pomysł i jak to wygląda w praktyce.
Trzymajcie proszę za mnie mocno kciuki... i nie zapomnijcie włączyć telewizora:)


Monday News
Hi all after the weekend - I hope it was successful. I wear a few days with one thought, which does not give me peace, and whenever I recall about it grabs me in the stomach with the stress. But on the other hand, I am very glad that I did and I do not have nothing to fear - after all, can only get better. The wind blew a little secret ... I will tell you no good - tomorrow ... tune ... "Good Morning TVN" around 10 am, and I will knock you from the other side:)) I talked about my female business. About this idea where it came from and how it looks in practice.


Please Keep your fingers crossed for me ... and do not forget to turn on the TV:)

2 komentarze: