piątek, 25 lutego 2011

Na miły początek dnia:)















Dziś znów przywitało mnie słońce oraz ...WYRÓŻNIENIE , które otrzymałam od http://atelierbrzyduli.blogspot.com/,  za które bardzo dziękuję:) ,oraz za kilka słów dlaczego ,akurat mój blog na to zasługuje:)
Zgodnie z zasadami panującymi przy wyróżnieniach blogów , ja, jako wyróżniona muszę wytypować 10 blogów, które zasługują na to,aby je odznaczyć.
Nie zrobię tego od razu - muszę się zastanowić . W sumie nie jest to takie łatwe - nie czytam niestety zbyt dużej ilości polskich blogów. Mam oczywiście kilka ,do których zaglądam prawie codziennie, które są ciekawie pisane oraz okraszone cudnymi fotkami , które mnie inspirują .
Jeśli pozwolicie, nagnę trochę zasady :) i  wyróżnię na początek 5 moich ulubionych polskich blogów.Muszę się jednak zastanowić i decyzja zostanie ogłoszona w poniedziałek.

W poniedziałek też będę miała dla Was drugą niespodziankę związaną z FurniCouture i FurniCouture Shop.
Więcej na razie nie zdradzę:) Mam nadzieję,że wytrzymacie.

Today we greeted the sun as well ... I MENTION that I received from http://atelierbrzyduli.blogspot.com/, for which thank you very much:), and a few words why, just my blog deserves it:)
In accordance with the principles governing the awards of blogs, I, as I predict the 10 featured blogs that deserve to be deselected.
Do not do it right away - I think. In total, it is not that easy - unfortunately I do not read too many Polish blogs. I am of course a few, which I look almost daily, which are interestingly written and sprinkled with its beautiful photos that inspire me.
If you let brake some rules:) and highlights the top five of my favorite Polish blogs. But think about and the decision will be announced on Monday.
On Monday, I'll have another surprise for you related to FurniCouture and FurniCouture Shop.
More on the event not tell:) I hope that endures.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz