środa, 1 grudnia 2010

Futrzaki













































Zimowa aura za oknem sprawiła, że postanowilam poszukać ciepłych inspiracji do swojego mieszkanka.Koc już mam... teraz przyszła pora na coś bardziej oryginalnego.
 Od dłuższego czasu zaobserwowałam trend we wnętrzach w postaci futrzanych dywanów. Miękkie, puszyste i przede wszystkim ciepłe futrzaki świetnie sie sprawdzają wszedzie tam gdzie nie chcesz dotykać  zimnej podłogi bosą stopą,czyli np. przy łóżku lub pod stołem.
Oprócz swoich właściwości praktycznych , nadają wnętrzu eleganckiego looku. Bez dłuższego zastanawiania się postanowiłam wykorzystać ten pomysł również u siebie i drogą internetową nabyłam własnie takiego futrzaka.Efekt końcowy pokażę w następnym poście - zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz