środa, 30 grudnia 2009

Sylwestrowo życzeniowo!!!





Nadszedł czas podsumowań i kolejnych życzeń, marzeń, nadziei oraz postanowień   na Nowy Rok. W tym roku życzę sobie po cichu. Zawsze kiedy mówiłam głośno co sobie zamierzam nigdy się do końca nie spełniało tak jak zakładałam.
W tym roku wiele się u mnie działo.Czas pędził tak szybko, że niewiele pamiętam:)  Zaliczam ten rok do pozytwywnych . Założyłam w końcu swoją firmę, mam cudownego męża, zostałam po raz drugi ciocią ( dokładnie w tą niedzielę:) ... wszystko zmierza  ku słońcu:)

Życzę Wam Drodzy  aby nadchodzący rok przyniósł Wam mnóstwo nowych pomysłów, pozytywnych wrażeń oraz siły do realizacji marzeń. No i oczywiście zdrowia- bo bez niego nic się nie zdziała:)

Wszystkiego Naj Naj w Nowym Roku!!!

Do zobaczenia 4 stycznia:)

P.S. A czego Wy sobie życzycie? Po cichu lub głośno:)

1 komentarz:

  1. A wiesz,że zauważyłam że mam tak samo z zyczeniami wypowiedzianymi głośno? Nie spełniaja się i już!Coś w tym musi być!
    Życzę Ci by Nowy 2010 Rok był lepszy od starego,by spełniły się Twoje pragnienia i marzenia,by wokół Ciebie byli zawsze szczerzy i zyczliwi ludzie..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń