poniedziałek, 28 listopada 2011

I ♥ Nika !











Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te projekty ,nie mogłam przestać o nich myśleć. Uwiodły mnie przede wszystkim swoją formą - intrygującą , nieco niegrzeczną , dającą do myślenia .Za tymi oryginalnymi dziełami stoi Słowenka - Nika Zupanc ( więcej o niej i jej projektach można przeczytać na: www.nikazupanc.com )
 Gdybym mogła ,wziełabym  wszystkie meble do siebie do domu jednak finanse szybko ściągnęły mnie z chmur na ziemię:) Pomarzyć zawsze warto. Od czego mam w końcu swoją świnkę-skarbonkę:)

When I first saw these projects I could not stop thinking about them. I turned away first of all for the form - an intriguing, slightly naughty.Behind these original works is Slovene - Nika Zupanc (more about her and her designs can be read at: www.nikazupanc.com)

If I could, I will take all the furniture to myhome but finances quickly pulled me from the clouds to earth:) Dreaming is always worthwhile. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz