poniedziałek, 14 czerwca 2010

Back from Paris!

ściana miłości


Cafe des 2 Moulins - kawiarnia w której pracowała filmowa Amelia


A to jej wnętrze  - trochę zmienione przez właściciela ,ale nawiązanie do fimu i głównej bohaterki jest m.in. w postaci pamiątek w gablocie w ...toalecie

Cudowne słodkości mniam,mniam...

Takie meble robi się we Francji:)

mój ulubiony skuter ... i ten kolor :)

Na każdym kroku można spotkać ciekawe wejścia

Paryż stolicą mody:)

My No.1

Wróciłam!!!  I muszę przyznać się , że zakochałam się... w Paryżu ... Tego nie da się do końca opisać .Trzeba tam po prostu pojechać ,żeby doznać tego wszystkiego co dookoła cię otacza. Na pewno nie jest to jedyna podróż do tego miasta . Oprócz tego co piszą w przewodnikach ,jest wiele innych równie ciekawych miejsc ,które na prawdę warto zobaczyć.
Codziennie robiłam po 300 zdjęć więc uzbierało się tego troszeczkę. Nie jestem w stanie  wszystkiego pokazać ,ale powyżej kilka fotek  m.in. ciekawych 2 miejsc oraz to co można spotkać na wystawach sklepów z ciuchami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz