środa, 21 października 2009

{Inspiracje}Przedpokój











Ostatnio przeczytałam w jednym z polskich czasopism wnętrzarskich,że przedpokój to najmniej lubiane pomieszczenie przez dekoratorów wnętrz.Pomimo iz jest pierwszym pomieszczeniem które wita gości i jest wizytówką domu to w większości ma same wady. Zazwyczaj przedpokoje są małe,ciemne,wąskie i nieustawne.Ale to nie oznacza jeszcze,że nie da się z tym nic zrobić.Małe stylistyczne czary- mary moga zdziałać niezłe cuda.:)
Sama mam nie lada wyzwanie w swoim domu,gdzie przedpokój jest w kształcie prostokąta i nie ma okna.Jednak zamiast jasnych kolorów na ścianie marzy mi się malinowy z białymi akcentami chociażby w postaci szafy i jakiegoś siedziska..Będą też złote lustra wbudowane w kamienną,białą ścianę i kryształowy plafon.Nie mogę już się doczekać remontu:)
Znalazłam kilka inpiracji na temat przedpokoju.Dziwi mnie tylko, że w żadnym z projektów nie znalazłam szafy.Dominują wieszaki ścienne lub stojące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz