piątek, 10 września 2010

MaaPstudio








Po raz pierwszy spotykam się z biżuterią zrobioną z ...porcelany. Dla mnie osobiście to nowość. Miałam kiedyś  pierścionek z muszli , który był naprawdę piękny. Niestety , nie był jednak trwały.
Porcelana również  jest delikatnym materiałem,ale jak widać powyżej nie tylko można robić z niej zastawy stołowe. Autorką tych pięknych prac jest dziewczyna działająca w Londynie pod nazwą MaaPstudio. Jedyne czego się dowiedziałam to to,że jej pierwsza autorska kolekcja powstała w wyniku inspiracji naturą ,kiedy mieszkała w ...Zakopanem. Była pod wielkim wrażeniem  tego miejsca. Następnie skończyła studia ASP  w Gdańsku i wywędrowała do UK by tam tworzyć biżuterię z porcelany.
Uwielbiam biżuterię, więc ta zdecydowanie przypadła mi do gustu.

1 komentarz: